
קהילות, סיגנלים והרבה AI: שיווק דיגיטלי ב-2023
התהליך חשוב יותר מה-CRO שבקצה, איכות התוכן עולה על מספר העוקבים, ופלטפורמות סושיאל עם הרבה יותר חופש נולדות. כך ייראה השיווק הדיגיטלי בשנה של כלכלה מאתגרת
התהליך חשוב יותר מה-CRO שבקצה, איכות התוכן עולה על מספר העוקבים, ופלטפורמות סושיאל עם הרבה יותר חופש נולדות. כך ייראה השיווק הדיגיטלי בשנה של כלכלה מאתגרת
מצד אחד, הגיימינג, הסטרימינג והמוצרים הלבישים הם מכרות זהב למפרסמים. מצד שני, אחד הכלים היותר אפקטיביים שלהם עומד להיעלם. ואיך נערכים לקאמבק הגדול של הפרסום הקונטקסטואלי? מגמות עיקריות בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי, שעובר לא פחות ממהפכה
להקל בלי לזלזל, לחפש מכנה משותף רחב ולזכור שזה לא Stand-alone: חידון הוא דרך מצוינת "לעשות רעש" ולהגדיל היכרות וזכירות. צריך רק לבנות אותו נכון מילה אחת, חמש אותיות, שישה ניסיונות. משחק מילים פשוט, שמתכנת אמריקאי חובב תשבצים המציא עבורו ועבור זוגתו. אבל כמה פשוט, ככה אפקטיבי: חודשים ספורים אחרי שג'וש וורדל שחרר את […]
גם תחת רגולציה קשוחה אפשר להיות יצירתיים. שיווק באמצעות תוכן מושך ורלוונטי, שנבנה נדבך אחר נדבך ומשתף במכירות גם את צוותי התמיכה, הוא הדרך אל ליבם של המטפלים והמוסדות הרפואיים
זול, קל להפקה, נוח לקידום ועושה פלאות לאמינות ולזהות המותגית: הפודקאסטים כובשים בסערה את עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי, ובכל זאת אפשר להתבלט ולקבל מהם ערך אמיתי
רזה, מהיר ואינטראקטיבי, עם יותר תלת ממד, מודעות סביבתית ודמיון לחנות האמיתית: כך משנה הטכנולוגיה את עיצוב הווב והאפליקציות, ואלו המגמות העיקריות שיאפיינו את התחום בשנה הקרובה
כולם מדברים על סיגנל וטלגרם, אבל יש עוד אופציות לא רעות בכלל. מי הכי נוחה? מי הכי בטוחה? ואיפה ניאלץ להסתדר בלי אימוג'ים?
לשינויים במדיניות הפרטיות יש השלכות מרחיקות לכת על היכולת לטרגט קמפיין, לנתח חשיפות ולבצע אופטימיזציה. פייסבוק ממליצה על שורה של כלים והתאמות
אני כאן כדי לעזור לך להתמצא באתר ולענות על כל שאלה לגבי גופמן.
מה בא לך לשאול?אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-7711141 או שתשאירו את הנייד שלכם, ואנחנו בהחלט מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.