שיווק בזמן מלחמה
בתקופות לחימה הסביבה של כולנו עוברת שינויים משמעותיים ותעשיות שונות, לרבות תעשיית השיווק, מושפעות עמוקות
בתקופות לחימה הסביבה של כולנו עוברת שינויים משמעותיים ותעשיות שונות, לרבות תעשיית השיווק, מושפעות עמוקות
מתחביר שייקספירי דרך אופטימיזציה בפלטפורמות ובקהלי היעד ועד קופירייטינג רובוטי שאין סיכוי שתעלו עליו – הבינה המלאכותית פותחת עידן בפרסום הדיגיטלי. מוזמנים למסע במכונה
שיאים של פוטוריאליזם נשברים בוויזואליות פרי Midjourney 5.0, עד שלא תמיד ברור מה אמיתי ומה מלאכותי. גם הבנת השפה הטבעית שופרה משמעותית. מה יקרה עכשיו לאומנות?
יצירתי יותר, חכם יותר, מספק תשובות יותר מפורטות ומסוגל לפענח גם תמונות: הצ'ט בוט החכם של OpenAI משתדרג ומציע לכם מכפיל כוח ומוח מסדר גודל אחר
מקופירייטינג עד SEO, מהבנת צרכי השוק עד פרסונליזציה בקמפיין – הבוט החכם הוא מכפיל כוח בעולם השיווק והפרסום. איך הכי נכון לנצל אותו וממה חשוב להיזהר?
התהליך חשוב יותר מה-CRO שבקצה, איכות התוכן עולה על מספר העוקבים, ופלטפורמות סושיאל עם הרבה יותר חופש נולדות. כך ייראה השיווק הדיגיטלי בשנה של כלכלה מאתגרת
מצד אחד, הגיימינג, הסטרימינג והמוצרים הלבישים הם מכרות זהב למפרסמים. מצד שני, אחד הכלים היותר אפקטיביים שלהם עומד להיעלם. ואיך נערכים לקאמבק הגדול של הפרסום הקונטקסטואלי? מגמות עיקריות בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי, שעובר לא פחות ממהפכה
להקל בלי לזלזל, לחפש מכנה משותף רחב ולזכור שזה לא Stand-alone: חידון הוא דרך מצוינת "לעשות רעש" ולהגדיל היכרות וזכירות. צריך רק לבנות אותו נכון מילה אחת, חמש אותיות, שישה ניסיונות. משחק מילים פשוט, שמתכנת אמריקאי חובב תשבצים המציא עבורו ועבור זוגתו. אבל כמה פשוט, ככה אפקטיבי: חודשים ספורים אחרי שג'וש וורדל שחרר את […]
אני כאן כדי לעזור לך להתמצא באתר ולענות על כל שאלה לגבי גופמן.
מה בא לך לשאול?אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-7711141 או שתשאירו את הנייד שלכם, ואנחנו בהחלט מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.