גופמן קריאייטיב – מוצרים – אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בין שיווק לתפעול: כל המחיצות נפלו

בעולם העסקי הנוכחי חל טשטוש בין הנתונים העסקיים לבין המרקטינג. במובן מסוים, גם המושג "קמפיין" הוא ארכאי, כי השיווק מוטמע בחיים השוטפים של הארגון. המשמעות היא שאין יותר Stand alone - כל תקשור עם קהל הצרכנים והצרכנים הפוטנציאליים חייב להיגזר מאסטרטגיה עסקית-ארגונית רחבה יותר.

  • ניסוח KPIs
  • התוויית תוכנית שיווקית
  • ניתוח הפעילות העסקית וחיבור הפעולות השיווקיות לאורה
img

כך נבנה יחד אסטרטגיה שיווקית

טעות נפוצה, בעולם השיווק בכלל והשיווק הדיגיטלי בפרט, היא להתחיל מהסוף - מהקופירייטינג, הסלוגן או הוויזואליה. בעבודה שלנו יחד נדאג לעשות את זה נכון: תחילה ניצוק את היסודות, שהם לאו דווקא "שיווקיים" אלא קשורים לאסטרטגיה העסקית הרחבה, ועל גבם נבנה נדבך אחר נדבך.

01 ניסוח KPIs

תחושות בטן זה נחמד, אבל מדדי הצלחה שניתנים לכימות הם אבני היסוד של כל פעילות דיגיטלית. בלעדיהם, אנחנו "יורים באפלה".

02 התוויית תוכניות שיווקיות

הקמפיין, כבר אמרנו, הוא רק הליך תוצאתי - נגזרת של תמונה רחבה וגדולה יותר. מי שידלג על השלב הזה לאורך זמן ישיג תוצאות מאכזבות.

03 ניתוח הפעילות השיווקית לאור הפעילות העסקית

כאן אנחנו משלבים בין ה-KPIs לבין האסטרטגיה הכללית שהתווינו, ובודקים אם זה עובד. ככל שנדע - ככל שנוכל טכנולוגית - לעשות זאת בזמן אמת, נצליח גם לתקן בזמן.

04 מישוש הדופק של הענף

אסטרטגיה שיווקית לא פועלת בחלל ריק. היא ניזונה מתחרות, טרנדים ונסיבות דינמיות בענף. הידע והניסיון שצברנו בעבודה עם מגוון חברות ממגוון סקטורים עומד לרשותכם.

צור קשר img

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

img
נגישות
כאן ChatGPT! הקליקו כדי לדבר איתי!

היי אני גופי, בוט ה-ChatGPT של גופמן קריאייטיב!

אני כאן כדי לעזור לך להתמצא באתר ולענות על כל שאלה לגבי גופמן.

מה בא לך לשאול?

הבוט שלנו הלך לנוח :)

אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-7711141 או שתשאירו את הנייד שלכם, ואנחנו בהחלט מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.