
איך מוכרים למוכרים: טיפים לשיווק B2B
להעדיף דו"חות וניתוחים על פני מסרים רגשיים, לפעול בעקיפין דרך לקוחות הקצה, לא לזנוח את האופליין ולזכור שזה מרתון, לא ספרינט: כללי אצבע לשיווק מול עסקים
להעדיף דו"חות וניתוחים על פני מסרים רגשיים, לפעול בעקיפין דרך לקוחות הקצה, לא לזנוח את האופליין ולזכור שזה מרתון, לא ספרינט: כללי אצבע לשיווק מול עסקים
לכתוב פשוט, לסגור קצוות הרבה לפני התכנות, לא להתפשר על הטעינה ולזכור שגרסת המובייל חייבת לבוא ראשונה: 15 כללי אצבע לבניית אתר תדמית
איך מגבשים אסטרטגיה, את מי מטרגטים, מהי הטעות שרובנו עושים – ולמה צריך הרבה אוויר? רוית גופמן מ"גופמן קריאייטיב" לוקחת אותנו לטיול במורד הפאנל
אין לכם עדיין עמוד שגיאה 404 באתר שלכם? איך ככה? כדאי שתעדכנו אחד בכוונה, כי הוא יכול להגדיל המרות ואת ההכנסות שלכם בצ'יק.
בשנים האחרונות אנו נחשפים יותר ויותר לחוויית משתמש מרעננת, נכונה וידידותית בעולמות הדיגיטל.
הצטרפתם לאחרונה לקהילה מקוונת חדשה? מעולה. לקהילה דיגיטלית יש יתרונות עצומים: עצות, שיתופי פעולה, החלפת מידע ולרוב גם מעבר בין האונליין לפיזי במפגשים, הרצאות ודיונים בקונספט הקהילה.
נדמה שהכל כבר קרה באינסטגרם ב-2019, אבל האפליקציה לא מפסיקה להפתיע והרבה הולך לקרות ובעיקר בשנה הקרובה. מצד אחד, האפליקציה מתאימה את עצמה לקהל היעד, להרגלי החיים שלו, שמה אותו במרכז, "מקלילה" את השימוש ומתעדכנת בהתאם לאפליקציות חמות המשפיעות גם הן.
איפה תפסתי אתכם? כנראה בבית. אפשר להתבאס מהמצב, אבל לוחמי שיווק אמיתיים, יודעים לנצל כל סיטואציה, אפילו את התפרצות וירוס הקורונה, ולהפוך אותה ל"נגיף" קריאטיבי, קצת.
אני כאן כדי לעזור לך להתמצא באתר ולענות על כל שאלה לגבי גופמן.
מה בא לך לשאול?אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-7711141 או שתשאירו את הנייד שלכם, ואנחנו בהחלט מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.