הטרנדים החמים והשיטות המוכחות
להגיע הכי מהר וחכם ללקוחות
מניטור המגפה ועד שיווק חכם: QR Code בקורונה
היכולת לסרוק קוד במהירות וממרחק איננה חדשה, אבל נדמה שנולדה לימי ההימנעות ממגע. עכשיו היא משנה את עולמות הקמעונאות, המלונאות והשיווק ומאפשרת לפתוח גבולות, לחזור למסעדות ולתווך ביעילות ובטרגוט מקסימלי בין העולם הפיזי לדיגיטלי
סטיקרים לסטורי, קידומים ללא עלות וסרטונים בעריכה עצמית: כלי השיווק החינמיים לעסקים הקטנים
גוגל, פייסבוק, פינטרסט וגם פלטפורמות תוכן מקומיות משיקות כלים חדשים ויעילים. המטרה: סיוע לעסקים קטנים ובינוניים לייעל את השיווק הדיגיטלי בתקופה של ערפל כלכלי
מה, כמה ואיך: שיווק דיגיטלי בשגרת קורונה
זה לא הזמן לציניות או לדענות יתר – הלקוחות שלנו רגישים עכשיו ובודקים אותנו בשבע עיניים. מוסר כפול או תמונה חסרת טקט אחת עלולים להחריב את כל המאמץ שהשקענו. מה כן יתקבל בברכה?
50 גוונים של כפתור: מפות החום שמקצרות דרך להמרות
מהו האזור הכי לוהט באתר? איפה נופלת האפליקציה? ולמה יש שטחים שלמים שהעין לא רואה? קבלו את הדרך הנוחה והיעילה להפוך תחושת בטן לתצוגה ויזואלית ולפצח את ההסברים שמאחורי המספרים
לקחי סטארבקס ונטפליקס: המותגים שהפכו את המשבר הקודם להצלחה מסחררת
מלכת הקפה התמקדה בלקוח ובקהילה, ענקית הסטרימינג ענתה על צורך השעה, ואילו אמזון שברה את השוק בחדשנות. מה אפשר ללמוד ממי שעשה את זה בגדול ב-2008?
איומים והזדמנויות: 5 מגמות פוסט קורונה שכל איש שיווק חייב להכיר
השעות מתגמשות, הפרטיות משנית, והגיל השלישי מסתער על הרשת. איך תשפיע הטראומה הבריאותית-תרבותית על עולם המוצרים והשירותים?
עולם חדש נפתח: שיווק בשגרת קורונה
העולם שחוזר לאיטו שונה מאוד מזה שעזבנו בפורים. מה קרה לתרבות הצריכה? אילו טרנדים נולדו כדי להישאר? ואיך בונים עכשיו אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ובכלל?
האורך לא קובע – מיקרו-קופי, בקצרה
אפשר להירגע ולבטל את ההזמנה מאמזון, אתם לא צריכים זכוכית מגדלת חדשה.