50 גוונים של כפתור: מפות החום שמקצרות דרך להמרות
מהו האזור הכי לוהט באתר? איפה נופלת האפליקציה? ולמה יש שטחים שלמים שהעין לא רואה? קבלו את הדרך הנוחה והיעילה להפוך תחושת בטן לתצוגה ויזואלית ולפצח את ההסברים שמאחורי המספרים
מהו האזור הכי לוהט באתר? איפה נופלת האפליקציה? ולמה יש שטחים שלמים שהעין לא רואה? קבלו את הדרך הנוחה והיעילה להפוך תחושת בטן לתצוגה ויזואלית ולפצח את ההסברים שמאחורי המספרים
מלכת הקפה התמקדה בלקוח ובקהילה, ענקית הסטרימינג ענתה על צורך השעה, ואילו אמזון שברה את השוק בחדשנות. מה אפשר ללמוד ממי שעשה את זה בגדול ב-2008?
השעות מתגמשות, הפרטיות משנית, והגיל השלישי מסתער על הרשת. איך תשפיע הטראומה הבריאותית-תרבותית על עולם המוצרים והשירותים?
העולם שחוזר לאיטו שונה מאוד מזה שעזבנו בפורים. מה קרה לתרבות הצריכה? אילו טרנדים נולדו כדי להישאר? ואיך בונים עכשיו אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ובכלל?
אפשר להירגע ולבטל את ההזמנה מאמזון, אתם לא צריכים זכוכית מגדלת חדשה.
להעדיף דו"חות וניתוחים על פני מסרים רגשיים, לפעול בעקיפין דרך לקוחות הקצה, לא לזנוח את האופליין ולזכור שזה מרתון, לא ספרינט: כללי אצבע לשיווק מול עסקים
לכתוב פשוט, לסגור קצוות הרבה לפני התכנות, לא להתפשר על הטעינה ולזכור שגרסת המובייל חייבת לבוא ראשונה: 15 כללי אצבע לבניית אתר תדמית
איך מגבשים אסטרטגיה, את מי מטרגטים, מהי הטעות שרובנו עושים – ולמה צריך הרבה אוויר? רוית גופמן מ"גופמן קריאייטיב" לוקחת אותנו לטיול במורד הפאנל
אני כאן כדי לעזור לך להתמצא באתר ולענות על כל שאלה לגבי גופמן.
מה בא לך לשאול?אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-7711141 או שתשאירו את הנייד שלכם, ואנחנו בהחלט מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.