Gofmans Smart Marketing – הפודקאסט זמן לחשוב
GOFMANS' Smart Marketing
man with microphone

Time to think

Between Thought and Action, Between Inspiration and Reality:
A podcast series from Gofmans' Smart Marketing

איך להניע פרויקטי התחדשות עירונית עם מימון חכם? | זמן לחשוב 219

איך להניע פרויקטי התחדשות עירונית עם מימון חכם? | זמן לחשוב 219

Loading player...
Loading audio...

איך להניע פרויקטי התחדשות עירונית עם מימון חכם? | זמן לחשוב 219

בפרק זה, מארח ישראל גופמן מנכ״ל גופמנס סמארט מרקטינג את טלי ריצ'מן, מנכ"לית ארכימדס מימון נדל"ן, לשיחה מרתקת על הדרך בה מימון יצירתי יכול להפוך פרויקט טוב לפרויקט מצוין.

טלי מסבירה איך ארכימדס מעניקה פתרונות מותאמים אישית, מזרזת תהליכים בירוקרטיים ומקצרת לוחות זמנים - כל זאת כדי לחסוך בעלויות ולהאיץ את הצמיחה.

רוצים לשמוע איך גישה זו הובילה להצלחות עם לקוחות מרשימים כמו דמרי, אאורה, אשדר, אזורים, רוטשטיין, קרסו, אפריקה ישראל ורבים אחרים? האזינו לפרק.

איך להניע פרויקטי התחדשות עירונית עם מימון חכם? | זמן לחשוב 219
Loading audio...

איך מתח נפשי, אינסומניה וגלי קול קשורים זה לזה? | זמן לחשוב 218

בפרק זה, מארחת רוית גופמן את ד"ר מוטי רטמנסקי, רופא מומחה בשיקום ורפואת כאב, לשיחה מרתקת על הקשר בין מתח נפשי, אינסומניה ופוסט טראומה, ואיך ניתוח גלי קול יכול לעזור להחזיר את הגוף לאיזון.

ד"ר רטמנסקי משתף על התופעות הנפשיות שיכולות להוביל לבעיות בשינה, על השפעת הפוסט טראומה בישראל, ולמה הגוף נשאר דרוך במצב תמידי של "Fight or Flight". בנוסף, הוא מספר על אפליקציית TuneMe אותה פיתח, המשתמשת באלגוריתם ייחודי לניתוח גלי קול ומייצרת טיפול אישי המפחית מתח ומשיב את הגוף למצב רגיעה תוך 10 שניות בלבד.

🎧 האזינו עכשיו >>

איך מתח נפשי, אינסומניה וגלי קול קשורים זה לזה? | זמן לחשוב 218
Loading audio...

האם מהפכת הבינה הקולית שכבר כאן תשנה לחלוטין את עולם מוקדי השירות? | זמן לחשוב 217

בפרק זה של “זמן לחשוב”, ישראל גופמן מארח את אילן אבנר, מנהל ניהול מוצר ב-AudioCodes, לשיחה סוחפת על בינה קולית, שפה טבעית, ובוטים שמקשיבים באמת.

איך טכנולוגיית ה-AI מחליפה את ה-IVR הישן, מהם האתגרים שבדרך, ולמה ישראל עדיין מהססת?

צפו, האזינו וגלו איך נשמע העתיד של שירות הלקוחות.

האם מהפכת הבינה הקולית שכבר כאן תשנה לחלוטין את עולם מוקדי השירות? | זמן לחשוב 217
Loading audio...

מה מחבר בין ספורט, בידור, ותוכן עסקי? איך יוצרים חיבור אמיתי עם אוהדים בעולם שבו הכל משתנה כל הזמן? | זמן לחשוב 216

בפרק זה, רוית גופמן מארחת את מיכל גרונדלנד, סמנכ"לית פיתוח עסקי בתחום הספורט והבידור, שמובילה את מהלכים אסטרטגים עבור חברות סטארטאפ מצליחות ובין השאר פועלת עם מותגי על בינלאומיים.

מיכל, שהחלה את דרכה בארה"ב בתחום ההפקות, והיתה בעברה דוברת ההתאחדות לכדורגל, משוחחת על הדרך שהובילה אותה לניהול הפקות ענק בניהן פסטיבל הצ'מפיונס ליג, ועל אתגרים בשווקים משתנים בתחום הספורט והבידור.

💡 מיכל מאמינה בתוכן כאמצעי לבניית קשרים עסקיים, מדברת על השפעת תוכן שנוצר על ידי אוהדים, על שינוי הגישות בשיתוף חומרים של אוהדים וטאלנטים, ונותנת מבט על מה שהשווקים מחפשים כיום. במהלך השיחה, מיכל נוגעת בנושאים חמים כמו זכויות שידור ומה זה בעצם "fans experience".

🎧 האזינו >>

מה מחבר בין ספורט, בידור, ותוכן עסקי? איך יוצרים חיבור אמיתי עם אוהדים בעולם שבו הכל משתנה כל הזמן? | זמן לחשוב 216
Loading audio...

"זמן לחשוב" – הפודקאסט שבו בכירי המשק הישראלי משתפים מהזמן, מהחשיבה ומהדרך שלהם | זמן לחשוב #215

בעונה השנייה רוית גופמן מארחת את נעם עמיר – מנכ"לית CLUB-D, מועדון השקעות ייחודי שנבנה עבור קהילת הרופאות והרופאים בישראל ומעניק גישה להזדמנויות השקעה בסטארטאפים פורצי דרך בתחומי הבריאות והטכנולוגיה.


בפרק נעם משתפת על הקמת מועדון משקיעים מאפס, איך בונים קהילה פעילה של אלפי משקיעים, מהו המודל החדשני של CLUB-D, ואיך נראית מהפכת ההשקעות הפרטיות בשוק הישראלי.


✨ רוצים להבין איך נראית השקעה חכמה בעידן של חדשנות רפואית?

🔍 מחפשים את הדרך לבנות קהילה עסקית עם ערך אמיתי?

הפרק הזה בשבילכם.


#מועדון_משקיעים #השקעות_חכמות #טכנולוגיות_בריאות #פיתוח_עסקי #זמן_לחשוב

Loading audio...

מה זה אומר להוביל סטארט-אפ בתוך סטארט-אפ? | זמן לחשוב #214


סטארט-אפ בתוך סטארט-אפ, ועשייה עם ענווה – אמיר אופק ב"זמן לחשוב"בפרק מיוחד, רוית גופמן מארחת את אמיר אופק, מנכ"ל AxoniusX – זרוע החדשנות של חברת הסייבר המובילה Axonius, ואחד הקולות הבולטים בישראל בתחום הסייבר והיזמות.אמיר מספר על המודל הייחודי של החברה – סטארט-אפ הפועל בלב חברה מבוססת – ועל הדרך לשמור על תרבות של למידה, סקרנות וענווה גם כשמשיגים תוצאות בשוק תחרותי.במהלך הפרק דיברנו על:

  • מה זה באמת אומר "חדשנות בתוך אקוסיסטם"?
  • איך בונים צוותים מנצחים בסייבר בלי לאבד את הצניעות?
  • והטיפ של אמיר למי שסיים עכשיו תואר וחושב איך להתחיל את הקריירה שלו בצורה נבונה ונעימה.

🎧 האזינו לשיחה מעוררת מחשבה עם אחד המנהיגים המרתקים בזירה.#CyberSecurity #StartupLeadership #AxoniusX #זמןלחשוב #חדשנות


מה זה אומר להוביל סטארט-אפ בתוך סטארט-אפ? | זמן לחשוב #214
Loading audio...

איך מקימים רשת קמעונאית פרטית שמצליחה לחדש – ולהישאר אנושית – גם ב־80 סניפים? | זמן לחשוב #213

בפרק חדש של זמן לחשוב, ישראל גופמן מארח את יוסי שוורץ, מייסד ומנכ"ל רשת 'סיטי מרקט', ואת חזי חדיו, משנה למנכ"ל – לשיחה כנה ומעוררת השראה על הדרך מרחוב הראשי בטבריה ועד להובלת אחת מרשתות הסופרמרקטים הפרטיות הגדולות בישראל.

במהלך הפרק הם משתפים:

  • איך בונים תרבות ארגונית מחייבת ומחזיקים סטנדרט שירות אחיד ברחבי הארץ?

  • למה הם מפעילים סניפים 24/7 – ואיך זה משפיע על הצוות והלקוחות?

  • מה החשיבות של עשייה חברתית בתוך מודל עסקי תחרותי?

  • ואיך נראית חשיבה אסטרטגית בבחירת מיקומים לסניפים חדשים?

וגם – מה עוד הם חולמים להגשים, למרות שכבר נחשבים לסיפור הצלחה בקנה מידה ארצי?


איך מקימים רשת קמעונאית פרטית שמצליחה לחדש – ולהישאר אנושית – גם ב־80 סניפים? | זמן לחשוב #213
Loading audio...

איך נראה העתיד של הביטוח הדיגיטלי – בעידן שבו ה-AI כבר כאן? | זמן לחשוב #212

איך נראה העתיד של הביטוח הדיגיטלי – בעידן שבו ה-AI כבר כאן?

בפרק זה של "זמן לחשוב", ישראל גופמן מארח את עמית אורון, מנכ"ל WeSure, לשיחה על חדשנות מואצת בביטוח הדיגיטלי.עמית משתף מה באמת מניע את מהפכת הדיגיטל בעולם הביטוח, איך AI צפוי לשנות את חוויית הלקוח, ומה גורם לצרכנים לבחור שוב ושוב בשירות דיגיטלי – גם בלי סוכן צמוד.נדבר גם על:


• האתגרים בתחום הפיתוח הביטוחי

• היתרונות לצרכנים בעולם נטול מתווכים

• ופרסום ממוקד ככלי לצמיחה מהירה


האזינו עכשיו לפרק מלא תובנות וחדשנות.

איך נראה העתיד של הביטוח הדיגיטלי – בעידן שבו ה-AI כבר כאן? | זמן לחשוב #212
Loading audio...

כשהנדל"ן פוגש חזון, אחריות – וטוב לב | זמן לחשוב #211

בפרק מיוחד של הפודקאסט "זמן לחשוב", ישראל גופמן מארח את רו"ח גלעד אורן, מנכ"ל מצלאוי חברה לבניין, לשיחה פתוחה, כנה ומרתקת על עולמות ההתחדשות העירונית – מאחורי המספרים, מול השטח, ועם לב פתוח לעשייה.

גלעד משתף אי איך זה באמת עובד בפועל – ומה קורה מאחורי הקלעים של פרויקטים מורכבים

מה מייחד את מצלאוי – חברה שמונעת מערכים, חיה את השטח ומעורה בפרטים הקטנים, מתוך אכפתיות אמיתית, אילו הזדמנויות חדשות צומחות דווקא בתקופה של חוסר ודאות, למה דירה היא לא רק נדל"ן, אלא סביבת חיים שלמה – עם תשתיות חינוך, בריאות, קהילה וגני שעשועים, מה מתרחש בשוק מניות הנדל"ן, והאם מדובר בתקופה של סיכון – או דווקא של פוטנציאל כלכלי ומהם הטרנדים שמעצבים את שוק המגורים העתידי.

למרות כל האתגרים – גלעד שומר על אופטימיות, גם כלפי עתיד השוק וגם כלפי מדינת ישראל בכלל: "נצליח להעניק לאנשים איכות חיים ואת קורת הגג שמגיעה להם".

האזינו לפרק שמחבר בין ערכים, נדל"ן ואנושיות – עכשיו בכל אפליקציות הפודקאסטים.

כשהנדל
Loading audio...

איך אפשר לדעת שמידע רגיש באמת נשאר חסוי – גם כששלחתם אותו במייל לפני שנייה? | זמן לחשוב #210

בפרק החדש של זמן לחשוב, ישראל גופמן מארח את תמיר מלכה, מנכ"ל InfoBay מקבוצת מלם תים, לשיחה על אחד הנושאים הקריטיים בעידן הדיגיטלי: אבטחת מידע רגיש – רפואי, פיננסי או אישי – בתוך מערכות תקשורת יומיומיות כמו דוא"ל.


תמיר משתף איך אינפוביי מגנה על מידע שעובר בין מערכות, בין אנשים – ובין האי-ודאות של הרשת. החל מפרטים כמו מצב משפחתי וסטטוס אישי, ועד סיכומי דירקטוריון ומידע רפואי שממש לא הייתם רוצים שיגיעו לעיניים הלא נכונות.


במהלך השיחה דיברנו גם על:

• איך רגולציה בישראל שומרת עלינו הרבה יותר ממה שאנחנו שומרים על עצמנו

• למה חשיפת מידע עלולה ליצור "איזונים חוזרים" ולהשפיע על קבלת החלטות

• הסכנות שבחיבור של מידע אישי שנראה לא מזיק – ואנחנו לא תמיד מודעים להם

• איך מונעים שימוש לרעה במידע שיכול להשפיע על החלטות – וגם על חיים


שיחה על קצה גבול האבטחה, על אחריות ארגונית – וגם על שקט נפשי.

איך אפשר לדעת שמידע רגיש באמת נשאר חסוי – גם כששלחתם אותו במייל לפני שנייה? | זמן לחשוב #210

Connect with us red line

Fill in details and we will get back to you soon
letter
Accessibility
This is Goofy! Click to talk with me!
close

Hi, I'm Goofy, Gofmans' advanced AI bot!

I am here to help you navigate the site and answer any questions about Gofman.

What do you want to ask?
chatbot

הבוט שלנו הלך לנוח :)

אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-7711141 או שתשאירו את הנייד שלכם, ואנחנו בהחלט מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.