מתחביר שייקספירי דרך אופטימיזציה בפלטפורמות ובקהלי היעד ועד קופירייטינג רובוטי שאין סיכוי שתעלו עליו – הבינה המלאכותית פותחת עידן בפרסום הדיגיטלי. מוזמנים למסע במכונה
עם כל הכבוד לתחושות בטן, שיווק טוב מבוסס על נתונים. לכן, לעלייה המטאורית של ה-AI הזמין לכול יש המון מה לתרום לו – ממעקב אחר השוק, הטרנדים והמתחרים ועד לפידבק מהלקוחות. הבינה המלאכותית מפשטת ומייעלת תהליכי איסוף וניתוח, מאיצה אותם משמעותית ומאפשרת לעכל היקפים אדירים של דאטה בזמן אפס. היא מסייעת למדידה, דיוק ושיפור של ROI לקמפיין, מקלה על אופטימיזציות דוגמת SEO ומקצרת זמנים בכתיבת הקופי. במובן מסוים, ה-AI מגדיר את עולם השיווק מחדש, עם סל כלים שלא היה לו מעולם. הנה כמה תוכנות ופלטפורמות שכדאי להכיר:
Albert – מפסיקים לירות באפלה
זה עקב אכילס של כל מפרסם: איך אפשר לדעת מראש שהקמפיין יעבוד? ככה: אלברט יוצרת פרסונליזציה ואופטימיזציה של תוכן פרסומי כפי שהוא צפוי להתקבל ברשתות החברתיות ובפלטפורמות השונות. הטכנולוגיה הזאת עוברת דרך פייסבוק, יוטיוב, גוגל Ads, בינג ועוד כדי לאמוד את ההשפעה והתוצאות החזויות לקמפיין. כך היא מוזילה ומייעלת מראש את מסע הפרסום, כשהיא מוצאת עבורו את הפלטפורמות ופלח השוק האידיאליים. אפשר לחשוב עליה כרובוט שמוטמע במחלקות השיווק של המפרסמים ומשפר את הפרסום הדיגיטלי מקצה לקצה. לפי הגדרת יוצריה הישראלים, אלברט בונה פרסומת דיגיטלית "למשתמש הנכון, במחיר הנכון ובזמן הנכון".
Jasper AI – הרובוט שכותב אותי
מה תגידו על 100% תוכן מדויק, מקורי, מותאם SEO ועומד בהצלחה במבחני AI, קרי: לא מזוהה על ידי התוכנות השונות כתוצר של עבודה רובוטית, אלא נתפס כאנושי לכל דבר ועניין? ג'ספר עובדת מהר פי 10 מקופירייטר אנושי ממוצע. התכנים שהתוכנה מחוללת, על סמך רעיונות שהיא מביאה, הם רוב מה שניתן לצפות ממאמר המכוון לאיסוף לידים או למשיכת טראפיק לאתר. זו כנראה התוצאה של "קריאת" 10% ממה שפורסם ברשת, כפי שטוענים המפתחים. כל מה שצריך זה לתת לה נושא, להזין מילות מפתח, לציין את סוג התוצר הרצוי – תוכן אינפורמטיבי, מודעה פרסומית, בלוג נישתי – והיא כבר תעשה את העבודה. אפשר גם לבקש ממנה להחליף טון או משלב שפה. לפי שעה, עברית לא כלולה ב-25 השפות שג'ספר תומכת בהן. וכמו אחיותיה ל-Generative AI, לפחות בשלב הנוכחי, היא לא באמת מחליפה את הכותב האנושי. אבל היא בהחלט עוזרת לו להגיע ליעד ומהר.
Headlime – אומנות ושמה דף נחיתה
הכול בדף נחיתה צריך להיות מושלם, מהוויזואליה ועד לקופי. Headlime לוקחת את זה כמה צעדים קדימה: בעזרת טכנולוגיית הלמידה העמוקה של GPT ו-OpenAI, היא חוזה ומשלימה משפטים שיוצר התוכן החל לחבר, מציעה לו כותרת מנצחת, מתמצתת את הטקסט למגבלת המילים או לאורך האידיאלי ומסוגלת לכתוב קופי במגוון שפות וטונים של התבטאות. כמו ג'ספר, היא מסוגלת לכתוב גם טקסטים ארוכים יותר, אבל מצטיינת במיוחד בדפי נחיתה כשהיא מציעה 1,700 תבניות לבחירה. אז אם אתם מריצים קמפיין בינלאומי וזקוקים בדחיפות לדף נחיתה רב לשוני, שווה לנסות.
Chatfuel – המסלול המהיר לצ'טבוט
חלק מוצאים אותו יעיל, אחרים סולדים ממנו ומכל מה שהוא מייצג, אבל דבר אחד בטוח: הצ'טבוט נמצא כאן כדי להישאר, לפחות לעתיד הנראה לעין. בסוף, זה כלי סופר אפקטיבי בקידום מכירות, שירות לקוחות, מיתוג, איסוף לידים ותשובות לשאלות נפוצות (FAQ). ואם המענה לא מספק, תמיד אפשר לנתב את המשתמש לגורם האנושי. Chatfuel, כמו Manychat ותוכנות נוספות, נועדה להקל על מלאכת היצירה של הצ'טבוט באמצעות תבניות, פיצ'רים ועזרים טכניים שלא צריך כל רקע בתכנות כדי לתפעל. התוכנה החכמה הזו מצליחה להבין משפטים גם עם שגיאות תחביריות וטעויות איות. לאור השותפות עם חברת מטא, היא יעילה במיוחד ליצירת צ'טבוטים במסנג'ר של פייסבוק.
Userbot.ai – הצ'טבוט הכי חרוץ בכיתה
כמו כל צ'טבוט טוב, גם הכלי הזה מעביר את הטיפול לגורם האנושי כשהוא לא מסוגל לעזור. אלא שלא כמו חבריו, הוא נשאר בתמונה, לומד מהשיחה ומיישם את השיעור בפעמים הבאות. כך, עם הזמן, הוא הופך לאינטואיטיבי ואפקטיבי יותר. חוץ מזה, הוא מתממשק לפלטפורמות CRM נפוצות ומספק מידע שימושי על הלקוחות, התמיכה והמכירות, כך שניתן לנטר בעזרתו את יעילות הצוותים.
Grammarly – לכתוב כמו באוקספורד
עברית שפה קשה, אבל גם אנגלית לא הולכת ברגל. אם אתם מתקשים להתנסח, לא בטוחים שדייקתם, לא זוכרים מתי זה Affect ומתי Effect ובשביל מה קיים Past perfect progressive, הנה הפתרון שחיפשתם. הכלי החינמי הזה (ניתן גם לרכוש חבילה בתשלום) עושה שימוש בטכנולוגיה חכמה כדי לנתח את מה שכתבתם ולהציע לכם מקצה שיפורים. הוא עובר על ספלינג, דקדוק, סימני פיסוק, סדר המילים במשפט, התאמת המסר לתוכן הכללי ואפילו רמות שפה שכל אחת מהן אולי נכונה, אבל יחד זה פשוט לא עובד. ההצעות מוצגות במהירות עם סימוני צבע שונים מבלי לפגוע באזור הכתיבה. גרמרלי עובדת מצוין עם וורד, ג'ימייל, פייסבוק, טוויטר ועוד, והיא מציעה תוספים חכמים לדפדפנים כדי לייעל את העבודה למקסימום. או כמו שהיא הייתה ודאי מתקנת לנו: עד למרב.
אני כאן כדי לעזור לך להתמצא באתר ולענות על כל שאלה לגבי גופמן.
מה בא לך לשאול?אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-7711141 או שתשאירו את הנייד שלכם, ואנחנו בהחלט מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.