שיווק באמצעות WhatsApp - פתרונות המיתוג והשיווק הדיגיטלי של Gofmans Smart Marketing
GOFMANS' Smart Marketing
img
ש

שיווק באמצעות WhatsApp

אנו מספקים פתרון שיווקי מקיף ומתקדם באמצעות אפליקציית WhatsApp, המאפשר ללקוחותינו להגיע לקהל היעד שלהם בצורה אפקטיבית וממוקדת. התהליך מתחיל בהבנת הצרכים הייחודיים של הלקוח ובניתוח מעמיק של קהל היעד, במטרה לפתח מסרים מותאמים אישית שמביאים לתוצאות מיטביות. לאחר מכן, אנו משלבים את השפה החזותית של המותג בתוך הודעות ה- WhatsApp, ומטמיעים יכולות בינה מלאכותית מתקדמות המסייעות ביצירת תגובות אוטומטיות והתאמה אישית של המסרים. בסיום, אנו משיקים את הקמפיין ומבצעים מעקב שוטף אחר התוצאות, תוך ביצוע אופטימיזציה מתמדת להשגת המטרות שהוגדרו.

img

סדר הפעולות

גלו את השלבים הפשוטים להאצת העסק שלכם עם שירות השיווק בוואטסאפ שלנו.
מהטמעה חלקה ועד תקשורת בזמן אמת עם הלקוחות, כך אנחנו הופכים את מאמצי השיווק שלכם לפשוטים ויעילים.

01
הבנת הצורך

אנו מבצעים ניתוח מעמיק כדי להבין את הצרכים והיעדים של הלקוח, וכן את קהל היעד המדויק שאליו יש לפנות. נבין מהם המסרים המרכזיים שהלקוח רוצה להעביר ומהי התוצאה הרצויה מהקמפיין.

02
אינטגרציה חזותית

אנו משלבים את המותג והשפה החזותית של הלקוח באופן אחיד ואטרקטיבי בתוך הודעות ה-WhatsApp. נוודא שהעיצוב תואם את הקווים המנחים של המותג ומשדר את המסר בצורה ברורה ואפקטיבית.

03
יכולת AI

אנו מטמיעים יכולות בינה מלאכותית מתקדמות במערכת ה-WhatsApp, המאפשרות יצירת תגובות אוטומטיות, ניתוח נתונים בזמן אמת, והתאמת המסרים בהתאם להתנהגות המשתמשים. כך ניתן לשפר את האינטראקציה ולהגדיל את אחוזי ההמרה.

04
ביצוע הקמפיין ומעקב אחר תוצאותיו

אנו משיקים את הקמפיין בפועל, תוך שימוש באסטרטגיות שנבנו בשלבים הקודמים. במקביל, אנו מבצעים מעקב שוטף אחר התוצאות והביצועים, מנתחים את הנתונים ומבצעים אופטימיזציה במידת הצורך כדי להבטיח את מקסום ההצלחה של הקמפיין.

צור קשר

צור קשר red line

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

letter
נגישות
כאן גופי! הקליקו כדי לדבר איתי!
close

היי אני גופי, הבוט של גופמן קריאייטיב!

אני כאן כדי לעזור לך להתמצא באתר ולענות על כל שאלה לגבי גופמן.

מה בא לך לשאול?
chatbot

הבוט שלנו הלך לנוח :)

אם יש לכם שאלות נוספות, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-7711141 או שתשאירו את הנייד שלכם, ואנחנו בהחלט מבטיחים לחזור אליכם בהקדם.

chatbot chatbot