קמפיין גיוס המונים

קמפיין לגיוס מההמונים מדליק ומפחיד בו זמנית, בייחוד ארגונים שעושים זאת בפעם הראשונה. אז רגע לפני שאתם ניגשים להתנעת קמפיין מסוג זה חשוב לנו לספר לכם איך זה עובד ולהציג בפניכם את מסלולי ההתקשרות השונים.
איך זה עובד?
דבר ראשון לעשות הוא לבחור את הפלטפורמה המתאימה לכם.ן לניהול הקמפיין. יש מבחר וההבדלים ביניהן יכולים להיות משמעותיים (בייחוד בעלויות), נשמח להמליץ מהניסיון שלנו.
דבר שני לעשות הוא להיסגר על קריאייטיב, אסטרטגיות רתימה ועל מערך הדיגיטל שיתמוך בקמפיין.
דבר שלישי לעשות הוא הנעת שגרירים אם הקמפיין מתבסס על שגרירים.
הזירה החברתית מסייעת בפתרונות לכל או חלק מהצעדים האלו שיעשו את הקמפיין מוצלח. בסופו של דבר, קמפיין טוב מתבסס על היכולת שלך להניע א. נשים וקהילה ובשביל זה צריך מסר ברור והפצה מסיבית.
מסלולי התקשרות:
אז אחרי שהבנו את השלבים לבניית הקמפיין כעת נותר לכם.ן לבחור את הדרך בה נעבוד יחד ואת תכולת הקמפיין
אלמנט | מסלול בסיס | מסלול מתקדם |
שפות: קריאייטיב וטקסט | עברית בלבד | עברית ואנגלית |
מודעות סטטיות (פוסטים וסטוריז) | כלול | כלול |
מודעות מונפשות (לקמפיין PPC בסושיאל) | כלול | כלול |
קאבר פייסבוק ופריים תמונת פרופיל | כלול | כלול |
עיצוב עמודי שגריר | לא כלול | כלול |
הקלטת פודקאסט להפצה, אודיו בלבד | 1 כלול | 2 כלולים |
סרטון וידאו, צילומי אולפן, כולל כתוביות | סרטון אחד, עד 30 שניות | סרטון אחד 30 שניות + שני סרטונים 15 שניות |
חשוב לדעת:
הקמפיין שלכם.ן יראה תוצאות טובות יותר כשיש פעילות דיגיטל מתוכננת לפרטים מראש. בזירה החברתית אנחנו יודעים לטרגט קהלי יעד באופן שרלבנטי לעמותות ולקמפיין גיוס תרומות. זה אומר שתקציב המדיה שלכם.ן כן ינוצל באופן אופטימלי וישמש להגדלת הקהילה המקוונת בסושיאל. עלות ניהול קמפיין בדיגיטל (ניהול מדיה) הוא 15% מתקציב המדיה שייעדתם. לדוגמא, בתקציב מדיה של 15 אלף ₪ עלות ניהול המדיה ל תעמוד על 2,250 ₪
מה הצעד הבא?
בהמשך לשלבים בדרך ומסלולי ההתקשרות נשמח לערוך שיחת היכרות ולאחריה פגישת התנעה פנים אל פנים.
לפרטים וקביעת שיחת היכרות צרו עימנו קשר עוד היום
-
אלון מדר:
+972 52-857-7978 -
מייל:
SOCIAL-ARENA@GOFMANS.CO.IL